Inköp och upphandling
Oxelösunds kommun följer Lagen om offentlig upphandling (LoU) för att säkerställa att skattemedel används på ett effektivt och ansvarsfullt sätt. Reglerna främjar konkurrens och likabehandling av företag som vill göra affärer med kommunen.
Så fungerar våra upphandlingar
- Kommunens inköpskontor administrerar gemensamma ramavtal som används av olika verksamheter inom kommunkoncernen.
- Annonsering: Alla Oxelösunds kommuns upphandlingar av ramavtal annonseras i vårt upphandlingssystem e-Avrop Länk till annan webbplats., där företag kan ta del av förfrågningsunderlag och lämna anbud.
Välkommen att lämna anbud
Alla företag, stora som små, är välkomna att delta i kommunens upphandlingar. Vi behandlar alla anbud rättvist och följer reglerna för öppenhet och ickediskriminering.
Pågående upphandlingar
För detaljer om aktuella upphandlingar, besök vårt upphandlingssystem e-Avrop Länk till annan webbplats..
Oxelösunds kommun, Oxelö Energi AB och Kustbostäder i Oxelösund AB annonserar aktuella upphandlingar i e-Avrop där du även kan hämta förfrågningsunderlag.
Kontaktinformation
Upphandlingsansvarig
Richard Andersson
613 81 Oxelösund
Telefon 0155-381 49
E-post richard.andersson@oxelosund.se
Sidan uppdaterad: