Inom Oxelösunds kommun välkomnar vi synpunkter på vår verksamhet.
Vill du hellre lämna dina synpunkter muntligen går det bra att kontakta oss. Du når oss genom kommuncenter på telefon 0155-380 00.
Dina synpunkter registreras i vårt diariesystem och blir därmed en offentlig handling. Du kan välja att vara anonym, men då har vi inte möjlighet att nå dig med besked.
Vi följer upp alla synpunkter som lämnas på vår verksamhet. Du kommer att få besked om vad som händer i ditt ärende inom tre veckor.
Säg vad du tycker-synpunkt, beröm eller klagomål
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Ändamålet med behandlingen
Ändamålg med behandlingen är att kunna registrera och behandla ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- Myndighetsutöverning och uppgift av allmänt intresse
Lagringstid
- Bevaras för alltid
Övrigt om lagringstid
Läs mer om behandling av personuppgifter på oxelosund.se/ovrigt/personuppgifter Länk till annan webbplats.
Mottagare av personuppgifter
Handläggare vid Kommuncenter
Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Har du ett klagomål eller en synpunkt på hur Oxelösunds kommun Behandlar dina personuppgifter kan du kontakta vårt dataskyddsombud Svitlana Jelisic, e-post svitlana.jelisic@flen.se, telefon 0157-430045.
Om du fortfarande inte är nöjd med hur Oxelösunds kommun sköter ditt ärende har du rätt att skicka ett klagomål avseende behandlingen av personuppgifter till Integritetsskyddsmyndigheten, besök www.imy.se Länk till annan webbplats.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
E-post registrator@oxelosund.se.
Kontakt
Sidan uppdaterad: