ikon

Ekonomiskt bistånd - ansökan (om du ansökt tidigare)

Har du ansökt om ekonomiskt bistånd tidigare (inom de senaste tre månaderna) ansöker du enklast ii denna e-tjänst.

Då behöver du inte lämna in en pappersansökan. E-tjänsten är öppen mellan den 20:e och 5:e varje månad. Ex: Ansöker du för april kan du alltså skicka in din ansökan 20 mars – 5 april.

För att ansöka via e-tjänsten behöver du ha bank-id eller mobilt bank-id. Om du inte har ett bank-id kan du beställa det via din bank. Om ni är två som söker behöver båda skriva under ansökan med bank-id.

Läs mer på sidan Ekonomiskt bistånd

Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Har du ett klagomål eller en synpunkt på hur Oxelösunds kommun behandlar dina personuppgifter kan du kontakta vårt dataskyddsombud Svitlana Jelisic, e-post svitlana.jelisic@flen.se, telefon 0157-43 00 45

Om du fortfarande inte är nöjd med hur Oxelösunds kommun sköter ditt ärende har du rätt att skicka ett klagomål avseende behandlingen av personuppgifter till Integritetskyddsmyndigheten, besök imy.se Länk till annan webbplats.

Kontakt

Kommuncenter
613 81 Oxelösund

Besöksadress
Järntorget 7

Telefon 0155-380 00
E-post kommun@oxelosund.se

Sidan uppdaterad:

Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta att surfa på denna webbplats samtycker du till vår användning av cookies. Ta reda på mer genom att läsa vår sekretesspolicy.

Läs mer